Pepp efter förkylningsfrustration

Förra veckan var jag fylld av frustration, jag var så trött och min hjärna hängde inte alls med, kändes otroligt trött och inte riktigt 100, jag hoppade ju därför också träningen både tisdagen och onsdagen, men det var först på torsdagen som jag kände mig rosslig i halsen. Nu när förkylningen börjat lämna min kropp (okej hostar och snörvlar en del fortfarande) känns det som att ett stort tungt moln har lämnat mitt huvud och mina tankar är klara och luften ren igen, skulle kunna tro att min hjärna har varit täckt av snor. Inser att jag troligtvis aldrig blev riktigt återställd från förra förkylningen för så här klart har det inte varit på flera veckor. Konstigt det där ändå att det är först när man mår bättre som man inser att man mått dåligt ganska länge.. Läskigt.
Här står jag och skrattar för mig själv, kan knappt förstå att det är 20:e September idag, så här gick jag klädd imorse när jag hade PT-jobb utomhus!
 
Träningslusten skaver inom mig, vill köra igång nu på direkten, men ska hålla på det ett tag till, känner att jag är trött på förkylningsträsket så ska försöka ta mig därifrån en gång för alla (eller i alla fall något år eller så). Känns skönt att jag blev av med den där förkylningen (okej ska inte ropa hej ännu) men att den inte kom nästa vecka. För nästa vecka är det affärsexpeditionen! Wiho jag har valt svart bana vilket beskrivs som Djävulsgapet, kort, brant och utmanande. Maha hur kul! Hoppas på inte för brant med tanke på min höjdrädsla, men jag är ju lite på det där med att gå utanför komfortzon ;)
 
Lite jobbigt att sitta här och planera träningar för resten av veckan (gruppträning och PT) och allt jag vill är att själv få hoppa omkring och bli flåsig, svettig och fylld av endorfiner! För det är vad jag gör just nu, eller ja jag tog en paus för att skriva just det här.
 
För övrigt har jag en hel del roligt på lur, men måste hålla på detta ett tag till, men jag säger bara att ni måste hålla koll här, på fb eller på min instagram för ni vill inte missa detta! Drömmar kan bli verklighet! 
Bjuder på en till bild, lite molningt men varmt och skönt. Älskar att det här är min arbetsplats många av veckans timmar :) 
En kommentar publicerat i Livsstil
Taggar: drömmar, jobb, livet, personlig tränare örebro
#1 - - Rund är också en form!:

Eller hur? Man kan verkligen TYCKA att man är bra och startar upp igen (särskilt när man är tränings-rastlös) men upptäckte i efterhand att man förmodligen inte var så frisk som man "trodde" (hoppades).

Hoppas det får vara sådär "klart" och härligt för dig nu! :-)

Svar: Ja, jag kände mig inte krasslig men bara trött och orkeslös, men ändå piggare än när jag var förkyld, antar att förkylning numer ett egentlige kanske aldrig bröt ut helt fören när jag försökte gasa på. Klarheten håller i sig i alla fall så här långt så håller tummarna :D
Reach Your Goal