Rolig vecka på ingång

Måndag, solen strålar in genom fönstret här på kontoret och en riktigt rolig vecka väntar. Det är en vecka med blandad kompott och månadsbyte. Jag drar igång ett nytt fystränaruppdrag, ska träna ett pojklag födda 03 och utbilda grabbarna i lite fotbollsspecifik fysträning under några tillfällen. Alltid roligt att komma in i en ny grupp och se en utveckling och dela med mig av min kunskap. Även ett möte inbokat i veckan som känns spännande, samt en inbokad lunch på fredag som jag ser fam emot och till helgen så ska jag skämma bort min vän Camilla som fyllt 25 då hon kommer till Örebro. Så jag känner mig rätt pepp på ny vecka och allt roligt som väntar :) Ska ni göra något roligt i veckan? 
 
En kommentar publicerat i Livsstil
Taggar: certifierad fystränare, mot nya mål, måndag, vänner
#1 - - Matilda Berlin:

Åh vad fin du är! Och kul med en vecka att se fram emot! Hoppas den blir så bra =)

Svar: Tack, det är verkligen i ögonblicket bild som fångade känslan :) Ja det hoppas jag med! :)
Reach Your Goal