Högt tempo

Slängdes in i hetluften direkt med jobb, har räknat lite snabbt i huvudet att jag innan denna dag är över kommer ha jobbat 28h på två dygn fördelat på Kompassen och egna företaget (hej livet som egen företagare), men så kan det bli ibland. Blev många timmar på Kompassen som jag inte räknat med då det är sjukstuga delux, men jag som varit bortrest är ju frisk och kry, peppar peppar.. :) Snabbt hemma nu och svidar om för att ha lite fysträning utomhus, sedan svida om igen och bege mig tillbaka till Kompassen för lite mer jobb. I påsk ska jag vara lite ledig så det är ju skönt att veta att det bara är tillfälligt eftersom det är extrema omständigheter med så många sjuka samtidigt, tur att jag saknat mitt jobb och har massor av energi att göra av med :) Dock vill jag ju att bästa kollegorna ska vara friska, då är det ju dubbelt så roligt att jobba. 
 
Föresten glöm inte bort att rösta på mig i veckans blogg på Besökstoppen ni kan rösta en gång om dagen fram till torsdag kväll, skulle bli jätteglad om ni röstade på mig :) 
 
Ha en trevlig tisdag, jag ska njuta lite av att jobba utomhus en stund, fylla på mitt D-vitamin förråd, superlyxigt :) 
En kommentar publicerat i Livsstil
Taggar: egen företagare, fystränare, jobb, jobbarkompisar, kollegor, personlig tränare
#1 - - Fight4Fit:

Klart jag röstar! Och tjena vilken glädje man kände här inne! Man känner verkligen hur du sprudlar just nu :)

Svar: Å tack :) Just nu känns livet väldigt härligt :)
Reach Your Goal