Livsnjutning

Livsnjutare, jag har inte behövt vara till skolan sen i onsdags och det njuter jag lite av. Njuter av att jag och Marko för en gångs skull har föreläsningsfria dagar samtidigt så att vi får lite tid med varandra. Jag försöker läsa och plugga så mycket som möjligt, eftersom jag ska jobba två dagar den här veckan vill jag inte hamna efter med något. Njuter av värmen och ska försöka hinna med och träffa en vän idag och kanske titta på en lägenhet också. Jag skulle verkligen behöva vinna en rejäl summa pengar så att jag bara kunde gå och köpa mig en lägenhet i Örebro och slippa fundera på kostnader och sånt, men så fungerar inte livet även om man önskat.

Gillade att jag fick mer i lön än vad jag räknat med, ibland är det bra att inte riktigt ha koll för då kan man bli positivt överraskad :)