Inte undra på

Det var inte så konstigt att jag hade så jävla ont i foten igår, på kvällen upptäckte jag att min stortå mer liknade en potatis än en stortå och mamma konstaterade att jag fått en infektion i skavsåret, så det blev att tvätta såret och så fick mamma vara där med sina grejer och imorse hade min stortå återgått till en mer normal storlek och det går att gå på foten någorlunda i alla fall. Misstänkte att det inte riktigt kunde vara möjligt att ett vanligt skavsår skulle kunna göra mer ont än en sydd tumme.

Idag har jag gjort en gigantisk "att göra lista" så nu har jag en hel del att bita i. Har redan prickat av en punkt och är halvvägs igenom punkt två och sen är det flera "lätta, snabba" punkter, men väldigt viktiga att pricka av innan det är dags för att jobba.

                                               

#1 - - sara:

snygg bild känns som jag var med då bilden togs? ;)