Utmattning

Haft tre helt värdelösa dagar..typ det enda positiva är att jag tjänat pengar, men om det ens är värt det är tveksamt blir alltid så deppig och trött och mår sämst när jag tömmer de där jäkla soptunnorna plus att jag kommer ha ont i hälarna i flera dagar på grund av hårda golv och värdelösa skor (hjälpte inte ett dugg med gelesula) mer ostimulerande och depprimerande jobb får man leta med ljus och lykta efter. Enda positiva förutom att det var sista dagen idag, var att jag fick träffa Anna och byta lite ord med henne och faktiskt skratta och le lite mitt i allt.

Nu blir det "ledigt" fram till torsdag sen blir det jobb på tippen och det ser jag faktiskt fram emot, tjäna pengar och fakstiskt inte må skit måste ju vara positivt :)

Fram till dess MÅSTE jag ta tag i Idrottspsykologin och plugga. Skriver detta här i hopp om att öka pressen ännu mer på mig. Känner redan nu att den där tentan kommer att gå åt skogen big time!

Positivt detta blev, men man kan inte vara på topp jämt! :O Förhoppningsvis har jag hunnit piggna till och blivit lite gladare till nyår :)


Vi hade besök av tomten på julafton, den riktiga alltså!