Utsikt

Klockan är två och jag har resten av dagen fri och framför mig. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, men det visar sig kan googla lite på columbus och se om jag hittar något roligt :) Är så trött hela tiden har blivit tvungen att ställa väckarklockan dem två senaste dagarna för jag vaknar inte längre när Elias vaknar och drar igång med ett jäkla tempo. Hur orkade jag gå upp klockan sju när jag gick i skolan? Jag tror att min trötthet har lite med att det fortfarande är så mycket nytt varje dag så min hjärna går på högvarv hela dagarn och hinner inte återhämta sig på nätterna, fast jag sover ju inte så bra heller, sover alltid sämre när jag sover själv, vaknar och vrider på mig och letar efter den som brukar sova med mig, så kanske har det med det att göra också.


Utsikten från ett av mina fönster, ser nu att jag lyckades få med en ekorre på bilden också, säger ju det dem är överallt. Måste hämta dammsugaren hit upp för hittade döda flugor bakom persiennerna.. blä