Semester

Idag går jag på semester, en kort sådan har jag tänkt ha, men känns ändå otroligt skönt att ta en vecka. Har varit lite osäker på om jag ens skulle ta någon semester, har velat fram och tillbaka, men bestämde mig för att en vecka ska jag allt ha. Vet inte ritkigt vad jag ska fylla upp alla dagarna med, kan i alla fall inte bara skrota runt i lägenheten för då kommer jag bli rastlösare än rastlösast. Det får visa sig helt enkelt, har i alla fall några planer för lite dagsturer och Marko kommer hem natten till söndag så det ska bli skönt att få en vecka tillsammans efter tre veckor ifrån varandra. Att ha tre dagars helger har också varit bra för att komma ner lite i varv nu inför semestern så jag känner mig lite lugnare i sinnet än för några veckor sedan, även om jag har en sådan där hjärna som alltid i princip är på högvarv. Pratade med min vän Anna om det förra helgen, hur ofta jag pratat tills jag somnat och faktiskt somnat mitt i meningar, jag har en hjärna med fullt ös helt enkelt ;) 
 
Kanske ska passa på att fotografera ännu mer nu när jag ska vara ledig och försöka fånga fler sommarminnen på bild. 
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: avkoppling, ledig, semester, sommar 2016, älskar sommar