Första passet

Känner att jag är lite off här, men det är mycket just nu som snurrar i mitt huvud och en del administrivt att fixa inför fredagen och även inför framtida projekt. Har bland annat varit på banken och fixat med lite papper idag, haft utbildning i servering inför framtida jobb på conventum och efter det så var det äntligen dags för första träningspasset på gym efter förkylningen. 
 
Tränade med Marko och jag fick välja vad vi skulle köra och valde min nya favorit sen ett tag tillbaka, bänkpress. Jag har varit så otroligt svag där, eftersom jag aldrig har tränat på det (logiskt egentligen), men nu börjar jag känna mig stark. jag har gjort en tvåa på 47,5 kg så nu är nästa mål att klara 50 kg. Kände mig ganska stark idag, men inte redo för en ny maxning. Efter bröstpasset så avslutade vi med lite mage. Så kul att vara på gymmet igen efter ett litet nackspärr/förkylningssuppehåll. 
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: bröst, bröstövningar, bänkpress, träning