Förändring

Detta har varit en turbulent vecka för mig. Många beslut att fatta, mycket att fixa, mycket att fundera på. Känns som världens längsta vecka för jag har nog hunnit tänka fler tankar än vad jag ens trodde var möjligt att tänka. Förändring är på ingång och jag vet mer på måndag, det känns blandat. Spännande, läskigt, roligt, utmanande och så vidare. Eftersom det varit en hel del annat i livet så har bloggen blivit lidande. Men idag är det fredag, två klasskamrater från gymnasietiden kommer på besök vid lunch så jag ska jobba bort det sista för veckan och sen ta helg. Ha en grymt bra dag och vet ni, när en dörr stängs öppnas en annan! 
 
#1 - - Tobias:

Kul med förändring! Men man blir ju nyfiken på vad du har på g? :)

Svar: Ja väldigt spännande, slänger mig ut i det egna företagandet helt och satsar :)
Reach Your Goal

#2 - - Träningsblogga-Ida:

Blir himla nyfiken!

Svar: Är också nyfiken, haha ska satsa helt på mitt företag och det känns spännande och lite läskigt, men man måste våga testa :)
Reach Your Goal

#3 - - Joakim Ramqvist Hallin:

Hallå där, hoppas du haft en trevlig helg.

So thrue,

faktiskt så, helt upp till dig själv. Nu har jag ju ingen aning om vad du ger dig in på eller vilken/vilka dörrar du stängt men det går inte att klaga på arb. Trivs du inte byt arb. Tycker du att du är i dåliga relationer, gör ngt åt det. Glöm inte att reflektera över dig själv och ditt beteende bara, tycker du att ngn är arrogant ell dömmer du ngns personlighet så dömmer du dig själv också. Antingen speglar du dina styrkor ell svagheter hos den andre, motparten. Du väljer vilka relationer du vill ha i ditt liv och vad du vill ge och återspegla själv.

Välj m omsorg, kram och tack för en bra blogg..

Svar: Verkligen, vi kontrollerar våra egna liv och det gäller att våga ta kontroll och göra något åt sin situation om man inte trivs med hur man har det. Verkligen, man kan själv lära sig genom att se hur ens relationer är och hur en bemöter andra reflekteras ganska snabbt tillbaka. Jag ger mig in helt i eget företagandet nu och det känns spännande och lite läskigt, men känner att jag måste våga för att veta, våga följa mina drömmar fullt ut.
Tack för de fina orden! :)
Reach Your Goal