Kickstarta veckan

En ny vecka är igång! Härligt va! Jag tog en lugn helg hemma hos föräldrarna med lite träning, fotbollstittande, uppfräschning av håret, filmtittande och även lite jobb. Därför vaknade jag pigg och fylld med energi denna morgon, studdsade iväg till gymmet och gjorde några snabba timmar där plötsligt hade klockan tickat iväg ganska många timmar... Den här veckan kommer vara kanon vill jag lova, dels för att jag verkligen kommer få komma igång och jobba på riktigt med inte bara konsultationer utan väldigt mycket träning (av andra) och att det bara är fyra dagar (nästan bara tre) tills jag och min mamma tar en tur till Kreta. Ska bli underbart härligt, har börjat filura på träningsupplägg för veckan (vi ska ha en träningsresa, jag planerar och lägger upp vår träning) och har även börjat fundera på vilka kläder som ska packas så får ta och se igenom sommargarderoben igen ;) 
Jag ger veckan tummen upp, hoppas ni har haft en lika energifylld dag som mig, annars så finns veckans pepp att läsa här
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: actic, actickompassen, energi, gym, pepp, personlig tränare, personlig träning, tummen upp