Anmäld till Vårruset

Mitt allra första lopp i livet var förra året,då sprang vi ett gäng tjejer i klassen plus Hanna som också läser Tränarprogrammet, men året under oss Vårruset. Det var riktigt roligt även om vi var tokirriterade på alla som överskattade sin förmåga och som vi fick sick sacka oss förbi för att dom börjat gå. Nu är vi anmälda igen och den 22 Maj så springer vi Vårruset här i Örebro, den här gången så ska vi inte underskatta vår kondition utan stå där långt framme redan i starten  :) Nu måste jag bara bli bra i mitt ben så jag kan börja springa igen, känner mig riktigt taggad på löpning speciellt nu när det är så fint väder ute. Ska någon av er springa Vårruset eller något annat lopp för den delen? 
Bjuder på några bilder från hur det såg ut förra året
 
0 kommentarer publicerat i Träning
Taggar: jogging, kondition, konditionsträning, lopp, löpning, träning, träningsblogg, vårruset