Omläggning nr 2 av?

Pust, direkt efter jobbet blev det ett besök hos vårdcentralen för en omläggning och byte av dränage och inbokning av ett nytt besök imorgon efter jobbet och ser ut att behövas på fredag och även under nästa vecka. Det var visst väldigt djupt det där så det får inte växa igen innan det är utan det är helt tömt. Jag hoppas att kroppen svarar snabbt och börjar läka fint, men om man är vältränad så ska man ju ha bättre immunförsvar och det ska gå snabbare att bli bra, så jag hoppas att det innebär super snabb återhämtning för min del :) 
 
Nu ska jag laga spenatsoppa till middag, min vän Jenny bjöd på denna goda soppa efter våran löptur (jag som inte ens gillade spenatsoppa) och nu blir det andra gången som jag efter introduktionen slänger ihop soppan, så jag rekommenderar den varmt! Snabbt och smidigt går det också att tillaga den!