Söndag kära Söndag

Sjukt träningssugen, men det är min vilodag idag, så peppar upp för morgondagen som jag tänkt starta med en liten promenad/joggingtur eftersom jag inte ska vara i skolan fören vid nio. Idag trodde jag att jag skulle spela match, men det visade sig att det blivit lite fel, så jag följde med och tittade på matchen när jag ändå planerat dagen utefter den. Eftersom matchspel uteblev för mig så blev jag ännu mer träningssugen. Bra motivationstips är att söka på "tränings inspiration", "tränings motivation", eller på samma sak fast på engelska på google bildsök, sjukt peppande måste jag säga.

P.S. (Alla ego bilder kommer sig utav att jag hittat ett roligt redigeringsprogram på internet som jag leker med..haha)

Nu ska jag fortsätta njuta av min kopp te och mina tända ljus, en riktig höstkvällskänsla.