Punkterings lagning

Tog en tur i markaskogen idag, jag sprang inte den markerade 5km runda som jag brukar utan sprang på lite andra ställen för att få se lite annat och ibland sprang jag kortare sträckor inne på spåret, det roliga var att jag mötte en kille i spåret och en stund senare mötte jag honom igen, han såg mäkta förvånad ut över att redan möta mig igen då han hade ett rätt högt tempo, det syntes så tydligt att han blev förvirrad över hur jag som inte hade samma tempo som honom hade hunnit så långt.. haha ibland är det roligt att förvirra andra.


Mina gamla löparskor använder jag i lite mer leriga miljöer, ser ut som strumpan hamnat över byxorna fast så var inte fallet ;)
 
Ser ni vad jag ser! Bladen har börjat slå ut! Blev förvånad över att det redan börjat slå ut visst har jag kännt att näsan rinner lite mer vissa dagar, men inte trodde jag att våren hade kommit så här långt redan!

Sen måste jag säga att jag har en väldigt snäll pappa, jag såg att jag fått punktering på cykeln igår och är ju ganska beroende av den så ringde och rådfrågade pappa hur jag skulle göra då jag inte hade någon utrustning för att fixa det själv och då passade det så bra att han skulle passera Örebro påväg hem från jobbet idag så han svängde förbi och fixade min punktering. Snällt och skönt att man inte bor så långt bort så att sådana här krissituationer kan lösas så här smidigt.