Ny dag, nytt jobb

Gjorde ett avbrott i mitt studerande idag. Har spenderat hela dagen utomhus i det underbara vädret och bara njutit, varit lite social och inte gjort så mycket ansträngande vilket jag tycker var ett skönt avbrott. Nästa avbrott blir på lördag, men fler gånger än så är nog inte omöjligt att det blir. Att jobba för Uniflex när man studerar är för jäkla bra man får pröva på så mycket olika saker och även om det inte är saker som jag vill jobba med i framtiden så lär man sig alltid något som man kan ta med sig i livet.



Igår var en lärorik dag i skolan också, jag tycker mycket bättre om dem dagar då jag känner att jag lärt mig något nytt. Imorgon är det redan fredag! Ikväll blir det att träna och läsa på mina anteckningar inför seminariumet imorgon. Fullt upp, men det är nog så jag gillar att ha det ;)