Det nya livet

Jag har gått in i en ny fas i mitt liv, jag har ju börjat studera på universitet vilket jag inte sagt till så många märkte jag igår då jag fick lite skäll för att jag inte uppdaterar min vännerkrets. Jag hoppade på Tränarprogrammet det enda som jag blev antagen till av alla mina 8 val? Hittills känns det helt rätt i alla fall och jag tror att det kommer bli hur bra som helst.



Idag är det tomt på mitt skolschema så jag ska fördriva dagen med att läsa viktiga papper och hoppas att min kurslitteratur kommer på posten och runt klockan två så ska jag åka iväg med Tessan, Hanna och Malin och ha det sköj! :) Nice!

Har fått invanda mönster i sömnen märker jag och blivit lite av en morgonpingla.



#1 - - sandra:

Hej! vet du vart krämbol ligger? de ligger ett par puma shorts där nya vid vägen