Midsommarhelgen

Det har varit en väldigt fin midsommarhelg, härligt väder, härligt sällskap
och då blir det ju väldigt bra. I fredags åkte jag till Marko vi grillade och
åt gott och sen blev det jordgubbar från hans jordgubbsland (så mycket
godare än köpes) med glass till efterrätt. Det var en super mysig dag/kväll.





På midsommardagen åkte jag till Högsjö och Frida på grillparty med en
del andra människor, gamla och nya bekantskaper. Det var en heltrevlig
kväll, vid tio tiden började vi vandra mot Kullen för att dansa. Några fixade
lift med ett flak som kom åkande och jag hängde på så slapp gå 7 km även
om det hade varit trevligt var det väldigt skönt att sitta på en höbal speciellt
då min hals blivit sämre igen. Framme vid kullen hände en del grejer, men
efter ett tag blev det dans och dansade med min vackra pojke som var där.
Vann två söta nallar på lotteri också, jag som aldrig brukar vinna något någonsin
på sånt där, senast jag vann var typ när jag var fem år.. haha. När musiken
tystnade på kullen så blev det till att bege sig till mitt andra hem.