Klant dag

Idag har jag kört en hel del bil, körde hem från byle för att låta min kärlek
plugga ifred. Sen var jag och pappa ut en sväng, slutade med att vi fick dra
loss några som kört fast i en plogvall. Hann precis in genom dörren då Sanna
ringer och vill bli hämtad i Julita eller utanför julita i gimgöl. Irrar runt där
ute på landet pga vägbeskrivningen, sväng höger till det röda huset.. var bara
det att det fanns tre avfarter till höger med röda hus efter :P haha Körde hem
alla Sannas kompisar och kom hem, andades och började sedan laga mat.

Har varit rätt klantig idag också, höll på att köra in i en plogvall, tagit sönder
en köksstol, bränt mig på en plåt, slagit i min hand i köksbänken och råkade
bränna lite av maten.. Det värsta är "brännskadan" på handen svider som fan
och har blivit en liten blåsa där :(

Nu bör jag räkna matte eller plugga engelska, men jag tänker skita i det och
köra på att idag är det helg så idag ska jag vila. Hatar skolan och allt jävla skit
plugg just nu. Får sitta och köra sista minuten plugg i veckan men jag orkar inte
bry mig, brukar ändå bli effektivast så. Annars slö pluggarn man bara.

Ha en trevlig söndagskväll.. Och ni visst är det vackert med all snö :) Riktig vinter
i Katrineholm, trodde man aldrig att man skulle få vara med om ;P