Full fart framåt

Igår hade jag egen dag och dissade min blogg totalt, men idag är
jag tillbaka. Kan säga att det går framåt i min övningskörning och
att ett körkort till sommarn inte känns omöjligt :D

Idag har jag haft en tung måndag, den kändes nog väldigt tung just
för att jag trodde det var fredag när jag vaknade. Så kan det vara..

Och jag lyckades igen! Jag hatar cyklar och dess tillbehör, ja ni som
känner mig kommer säkert ihåg gången då jag tappade min väska
från pakethållaren och inte märkte något fören jag var hemma :O
Idag var det cykellåset och så klart så låg det nästan vid skolan så
tok cyklade hela vägen tillbaka för att ingen skulle hinna hitta mitt
lås innan mig. Men nu är cykeln låst och parkerad här utanför..
Förhoppningsvis så kommer detta aldrig mer att hända men man vet
ju aldrig med mig :O Nu undrar säkert ni hur man kan missa att
något ramlar av cykeln men jag har tok hög musik i mina hörlurar för
att jag älskar det :O Och då hör man inte mycket och viktskillnad
känner man inte på min skit cykel :P haha

Nu ska jag packa ihop en träningsväska och sedan ska jag titta en halvtimme
på när dfk f 93/94 möter vfc p94 förhoppningsvis blir det ingen jätte lätt
seger för killarna, tyvärr hinner jag inte se hela matchen för min träning
krockar lite med matchen men en stund ska jag hinna se :D

Bara 4 skoldagar sedan ingen skola på 4 veckor jag ser detta som ett litet
äventyr i mitt liv att klara mig själv i tre veckor långt från mamma och pappa
fast jag har ju Glenn så det är ju inte helt på egen hand :P Men nästan ;D hihi

Hare bra/ Erika *