Lite nytt med tryck

För ett tag sen beställde jag en hel hög med nya träningskläder och sedan var jag och lämnade in grejerna på tryck och idag var allt klart. Har liksom använt hela min träningsklädesgarderob som arbetskläder, men nu har jag köpt mig en hel drös med tröjor som är specifikt för att jobba i, kan hända att några klädesplagg kommer användas vid andra tillfällen också, men känns skönt att ha breddat garderobens innehåll och riktigt nöjd med trycket. Så peppad på att använda alla mina nya plagg, materiell lycka är att införskaffa nya träningskläder.
 
Cyklade som en tok för att hinna hämta kläderna innan fotbollsträningen och hade några få minuter till övers när jag kom hem så tog några kort när det fortfarande var ljust så att ni får se, (var ju tvungen att testa kläderna igen, nu när det är tryck på) några bilder blev väldigt suddiga, men här nedanför är några av mina nya plagg med tryck på :) 
Snygg vindjacka perfekt nu när det blir lite kyligare utomhus
Finns två av denna bekväma tröja som jag tänkt massera i
Samma modell men en annan färg, även denna tog jag flera likadana av
Kombinationen grått och rosa är bland det snyggare jag vet! 
 
Sen finns det två till tröjor, men bilderna var katastrof. Nu har jag börjat komma ner i varv och tänkte sova, har varit en lång dag, startade med träning på gymmet 05:30, så skönt att vara igång igen! 
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: arbetskläder, massör örebro, personlig tränare örebro, tryck