Onsdagstankar

Onsdagens timmar springer förbi, jag har haft två PT-klienter på morgonen och nu jobbar jag undan här hemma, fixar med lite allt möjligt och sen blir det att massera på eftermiddagen. En blandad dag, men så ser ofta mina dagar ut och jag älskar det, variationen, det gör att jag aldrig tröttnar. 
 
Sådant som jag lärt mig senaste tiden: 
  • Det finns sjukt många olika friskvårdssystem, checkar, kuponger, sms, onlinetjänster med direktbokning, m.m. Mycket att läsa igenom hur det fungerar och registrera sig på. 
  • Skriv aldrig ut något när du är stressad, skrivaren kommer då garanterat börja krångla. 
  • Tiden går så sjukt mycket snabbare än vad som bör vara fysiskt möjligt just nu. 
Njuter av en blåbärssmoothie och fortsätter en stund till här hemma. Receptet hittar ni här. Perfekt som mellanmål eller till frukosten. 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: blåbärssmoothie, egen företagare, friskvård, jobb