Rörande ord

Idag har solen strålat och så även mitt humör, för jag har haft en riktigt härlig dag. Den började i lite kaos, men så på förmiddagen hade jag en klient som tränat i 8 veckor med mig och vi hade avstämning idag. Hon hade gjort så fina resultat och nådde sina mål för denna månad både viktmässigt och konditionsmässigt. Så fantastiskt roligt!
 
Sen hade vi våravslutning med seniorerna och det var så roligt att se när några klarade av att göra draken felfritt för första gången, en övning som vi övat på i några månader och även se hur tekniken och styrkan utvecklats under tid i en hel del andra övningar. Vid det obligatoriska fikat efteråt så fick jag en fin present men framförallt så otroligt rörande beröm så jag blev nästan tårögd. Så otroligt roligt att höra att jag lyckats inspirera till rörelseglädje, att träningen underlättar vardagen, att de känner sig stolta över sig själva och sina prestationer och skapat en härlig stämning i gruppen. Mina härliga seniorer! En av veckans höjdpunkter, då de gjort sådana enorma framsteg och imponerat på mig vecka efter vecka. 
En liten present fick jag också, så otroligt roligt att uppskattningen verkar vara lika stor från båda sidor. 
En kommentar publicerat i Livsstil
Taggar: Actic academy, actickompassen, cirkelträning, draken, gruppträning, instruktör, seniorer, seniorträning, styrketräning, åldersanpassadträning, örerbo
#1 - - Träningsblogga - Ida:

Snacka om härlig dag alltså!!

Svar: Ja super härlig! :)
Reach Your Goal