Obestigda berg och dalar

Så susade ännu en vecka förbi, galet hur fort tiden kan gå. Jag har jobbat väldigt mycket denna vecka och då springer dagarna förbi. Har haft PT nu på morgonen, och ska jobba i receptionen i eftermiddag, stänger gymmet idag, nu tog jag en paus i kostschema planering. Usch vad rörigt det låter, men snart blir det lite förändring i min vardag, nu ska jag strukturera om.
 
Under våren har jag jobbat som PT, gruppträningsinstruktör (3 pass i veckan), gyminstruktör/receptionen, tränare i Sturehov Dam, ett tag hade jag även ett pojklag 1 gång i veckan, plus allt annat med mitt företag, kostscheman, marknadsföring, administrativt, denna blogg m.m och fram till slutet på april hade jag ju även Fystränarutbildningen på Bosön. Men nu blir det lite förändring. Jag plockar bort gyminstruktör/receptionsdelen eftersom det är den delen som jag inte helt kan styra tiden själv på, på så vis kommer jag helt kunna schemalägga min tid själv och få till en bra balans och ännu mer tid till att lägga på mitt företag. Så efter nästa vecka är mitt schema otroligt fritt och det känns både spännande, skönt och roligt då det flödar av idéer, tankar och planer i mitt huvud, men som jag inte hunnit med att dra igång. Hoppas ni vill hänga med på resan! 
Blickar framåt mot obestigda berg och dalar och drömmer lite om sommarvärme och bruna armar. 
 
Psst. Glöm inte bort frågestunden. 
En kommentar publicerat i Livsstil
Taggar: berg, berg och dalar, bosnien, egen företagare, företagande, javornik, jobb, reach your goal
#1 - - Liisa Lindström:

Det låter fantastiskt härligt!
I framtiden vill jag också kunna planera och styra min tid betydligt friare än vad jag gör idag!
Lycka till :)

Svar: Ja jag hoppas på att det blir det, det är mycket ansvar och lite press på att prestera, men jag hoppas och tror att det kommer löna sig i längden, då det ger mig chansen att jobba ännu mer med det jag brinner för som mest :) Tusen tack!
Reach Your Goal