Kostschema kan göra skillnad

Här är Anna, en otroligt inspirerande tjej som följt mina kostrekommendationer i 12 veckor och fått imponerande resultat. Träningen har hon skött själv och kosten är upplagd utifrån hennes aktivitetsnivå, sen har vi såklart bollat lite tips och råd kring träningen, blir ju lätt så, men det är kosten som hon fått hjälp med. 
 
Fem mätpunkter och -36,5 cm och -6,8 kg vilket innebär en viktnedgång på ca 0,56 kg i veckan, jag rekommenderar runt 0,5kg i veckan för en hälsosam viktnedgång och för att höja förutsättningar för att bibehålla vikten efter dessa 12 veckor. Anna har nått sitt mål och känner sig nu lätt och nöjd i sin nya kropp. Löpningen har gått framåt då hon märker av att det är nästan 7 kg mindre hon bär på under sina löpturer och hon är motiverad till att bibehålla en god och balanserad kosthållning. Hon har fått med sig kunskap och redskap för att kunna bibehålla sin vikt och säger själv att hon lärt sig otroligt mycket efter dessa tolv veckor. Vilket gör mig otroligt glad och stolt eftersom det är min målsättning, att hon ska få med sig verktyg för att kunna bibehålla en god och balanserad kosthållning. 
 
Här nedanför har ni Anna vid start för 12 veckor sen, efter 6 veckor med kostschema och sen efter 12 veckor. 
 
 
Om du vill ha ett kost- och/eller träningsschema så kontakta mig på [email protected] så får du mer information. 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Referenser
Taggar: balans, kost, kostschema, motivation, personlig tränare, reach your goal, viktminskning, viktnedgång