Mitt lyckopiller

En hel del resande senaste tiden, det innebär att jag varit ifrån min sambo en hel del, då inser jag ju verkligen hur otroligt mycket jag älskar honom. Min finaste och bästa vän och livskärlek, önskar att alla fick lära känna honom för han är verkligen helt underbar. Jag måste ha gjort något riktigt bra som lyckats få en sådan fin männsika att dela mitt liv med. Snart sex år tillsammans och kärleken är fortfarande gränslös, självklart har det gått upp och ner, men vi har tagit oss igenom allt tillsammans. Marko gör så otroligt mycket för mig och stöttar mig i allt, utom honom skulle min vardag vara svår att få ihop, jag är nog inte jättebra på att nämna honom i bloggen, men han är verkligen en klippa. Har tittat på lite bilder på oss genom åren senaste dagarna, fick lite Marko längtan i Turkiet så slängde ihop ett kollage. Bilder från alla våra år tillsammans, på resor, vardag och partyn. Fylldes med sådan lycka denna morgon när jag fick vakna upp brevid honom. 
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: Kärlek, förhållande, lycka, pojkvän, vacker, ödmjuk