Home sweet home

Så var man på hemmaplan igen och vardagen är igång. Landade igår 07:50 på svensk mark, skapligt trött då vi åkte från hotellet vid halv tre på natten till flygplatsen. Istället för att sova bort dagen åkte jag och Marko till Katrineholm och var några timmar hemma hos mina föräldrar innan vi på hemvägen åkte förbi hos Markos föräldrar och var där en stund. Vid tio landade vi här hemma och då somnade jag direkt. 
 
Idag vaknade jag rätt tidigt och har hunnit med att jobba både hemma och på Kompassen. Mjukstartade lite med en PT-timme idag och det var riktigt roligt att vara igång igen. Efter min PT-timme så blev det att bränna av ett rehabpass för benen och lite rumpa. Härligt att få träna som vanligt och inte behöva fundera över utrustning, även härligt att få äta näringsrik mat igen. Har ätit bananpannkakor som jag saknat och havregrynsgröt och lite kyckling tillagad på hemma vis, vissa drömmer om snabbmat andra efter näringsrik mat. Kroppen vänjer sig vid sina smaker och rutiner och vill helst ha det den är van vid det kan jag ju säga att jag fått känna av under denna vecka, det bästa jag köpt under hela veckan var en färskpressad apelsinjuice, som min kropp var nöjd då, det gav energi. 
 
Ha en härlig söndagkväll, det ska jag ha, känner mig så fylld av energi och tacksamhet för jag har världens roligaste jobb! 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: god mat, havregryn, härlig träning, mat, näringsrikt, personlig tränare, träning