28. Därför skriver jag

Varför skriver jag blogg? Bloggen startades för att jag var nyfiken på bloggandet, jag har alltid hakat på internettrender ganska tidigt, skaffade facebook cirka ett år innan det blev stort i sverige (under tiden det bara fanns på engelska), skaffade blogg 2006, innan boomen och så vidare, det var väl när jag vägrade smarphone som jag halkade efter lite när apparna gjorde intåg. Så jag gillar helt enkelt att testa nya internetflugor. 
 
Nu skriver jag för att jag vill motivera och inspirera och när jag skulle välja hur jag vill marknadsföra mitt företag så valde jag att fokusera på ett forum som jag själv tycker är roligt, nämligen att skriva och blogga. Ett ganska enkelt val, men sen är det så otroligt mycket för mig själv också som jag skriver, det är utvecklande att kunna gå tillbaka och se hur man har förändrats och fundera och reflektera över hur fokus ändras och om det är någon period där jag tycker att jag har bra balans brukar jag bläddra i mitt eget arkiv och läsa för att komma ihåg hur jag gjorde då. 
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: #uppochhoppaijuni, därför skriver jag, inspirerande, juni, motivera, skriva, träningsbloggutmaning