Starta eget lunch

Idag annordnade Drivhuset en starta eget lunch för studenter som är idrott och hälsointresserade där jag var med och berättade om mitt företag och svarade på frågor om att starta eget utifrån min upplevelse. Drivhuset tog jag hjälp av när jag startade upp mitt företag samt att jag även är med i deras Gr8bussnies grupp och går på föreläsningar och workshops om företagande och sånt som hör till med jämna mellanrum. En riktigt trevlig lunch och intressant även att lyssna till Anette Friss som driver ett eget dagspa, Hälsokällan, i Örebro, kände verkligen igen mig i hennes berättelse om hur hon gått tillväga vid sin uppstart och att se hinder som möjligheter. Varje gång jag är på en föreläsning om företagande eller lyssnar till andra som driver eget så blir jag så inspirerad, det finns massor av intressant och lärorikt att ta till sig. 
 
(Bilder lånade från Divhusets facebook.)
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: eget företag, företagande, reach your goal, starta eget lunch, träningsblogg