Ställa om klockan

Usch vad jag ogillar att ställa om klockan, även om jag vaknade tidigt denna morgon så känns det som att jag har legat efter i tiden hela dagen, dagens timmar har inte riktigt räckt till. Hela helgen har gått undan, underbart väder som jag och Marko njöt utav i några timmar inne i centrum igår och gjorde av med pengar. Jag köpte nya jeans, hatar att prova byxor, men efter att ha gått i trasiga byxor ett tag så kände jag att det var dags. Lite nackdelen med att vara student och tappa centimetrar i midjan (det blir dyrt i klädväg), jag "krympte" ur alla mina byxor och har haft två par som fungerat ett par som jag köpte i början när jag la om kosten och ett par som jag köpte förra året i januari och tror jag har ungefär samma storlek som då (älskade dom jeansen). Men att bara ha två par jeans i ett år leder till att det slits och nu gav båda paren upp samtidigt.. Hittade ett par sköna och prisvärda på BikBok igår och hade även rabattkupong på 100 kr så blev ännu billigare, yeah! Sen köpte jag även en snygg vårjacka, men måste gå tillbaka med den såg att det var en reva i den när jag hade på mig den idag, hatar när man upptäcker sånt efter att prislappen är borttagen... 
 
Annars har helgen varit fylld av storhandling, matlagning, titta på fotboll, filmtittande, träning och annat fix här hemma ungefär så som mina helger brukar se ut. Har fått ganska många timmar utomhus i solen så det känns riktigt härligt. Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon och möta en ny vecka. Hoppas ni haft en fin helg och lika fint väder! 
 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: byxor, fotboll, jeans, match, matlagning, shopping, storhandling, ställa om klockan, träningsblogg, träningsmatch