Jag undrar??

Tjo! Veckorna går ruskigt snabbt just nu, lite skönt då jag bara längtar till examen i Juni, har varit så himla mycket nu med studierna att jag längtar efter att få läsa en skönlitterärbok och njuta (skulle vilja spendera timmar just nu på bokrean), ha tid för lååånga promenader i skogen, åka på en resa som är längre än en vecka och umgås ännu mer med mina fina vänner och allt annat som man alltid drömmer om att få ha tid med. Nu sitter jag redo för en ny dag, 5 km jogging är avklarad (seg kropp efter gårdagens HIT pass på kvällen med några tappra fotbollsspelare) klockan nio är det tid för seminarium och sen ska några studiedeltagare tränas, en examinationsuppgift ska skrivas och i eftermiddag så ska pojklaget fystränas, som vanligt full rulle inte konstigt att tiden går undan. 
 
Jag har en fråga till er alla läsare nämligen vad vill ni läsa om? Ibland fastnar jag i min lilla bubbla där jag tar för givet att alla vet samma saker som mig (kanske för att jag umgås mestadels med likasinnade just nu och jag vet ju allt om mig själv, typ) så jag undrar vad uppskattar ni i bloggen, recepet?, träningstips?, personligt?, motivation?, så ja bara att kommentera på, det går att kommentera anonymt, men roligare om ni skriver vem ni är då det alltid är roligt att veta vilka som läser här :)
 
 
En kommentar publicerat i Livsstil
Taggar: 5km, fråga, full fart, jogging, kondition, konditionsträning, löpband, studier
#1 - - Helen:

En blandning av allt såklart, träningstips imellanåt är bra!

Svar: Tack för responsen :) Kul att du gillar blandningen :)
Reach Your Goal