Lite planer inför hösten

Vet ni vad, jag som aldrig har varit något superfan av hösten ser verkligen fram emot den här hösten. Det väntar några riktigt roliga händelser typ som att jag ska åka till Kreta i början på oktober tillsammans med min mamma på en liten egen komponerad träningsresa och min syster kommer hem från USA efter över ett års äventyr, vem ser inte fram emot hösten då? Sen är jag riktigt taggad på mitt nya träningsprogram som jag knåpat ihop.Träningen har haft viss rutin men ändå varit ganska kravlös och gått mycket på känsla ett bra tag nu så ska bli riktigt kul med lite nya mål och utmaningar. Senaste två veckorna har det även blivit lite fotbollsträning, det är rolig konditionsträning, men jag hade glömt bort hur ont i kroppen man får, är det inte skavsår eller blåmärken efter stämplingar och närkamper så är det trötta och sega muskler. Idag kom jag knappt ur sängen då det blev 80 minuters match för min del igår, känns speciellt i ljumskar och vader idag men hela kroppen är helt slut! Inte van vid att springa intervaller i 80 minuter, har ju mest varit tabataintervaller senaste året ;) 
 
Foto: Louise Pålhed
 
Sen väntar en hel del annat roligt också, men kan ju inte avslöja allt roligt som jag ska göra på en gång så det tar vi en annan dag, helt klart är i alla fall att det ska bli så roligt att ha mer frihet att styra min vardag när jag inte måste anpassa den efter studierna. Hoppas att ni hänger med här på bloggen under hösten, nu kör vi igång! 
0 kommentarer publicerat i Livsstil
Taggar: energi, fotboll, framtiden, höst, höstsol, resa, rolig träning, se fram emot, träning, träningsblogg, träningsplanering