Livets rutiner

Tentaplugget går sådär måste jag erkänna, det som går bättre är min träning. Har börjat komma in i bra rutiner nu, gått en morgonpromenad varje dag den här veckan på minst 45 minuter och bara att känna att man faktiskt har varit så duktig att man börjat dagen på det sättet är väldigt skönt. Fast jag blev lite irriterad en morgon när jag klockan tio i sex på morgonen känner mig stolt över min morgonpromenad möter en kvinna som kommer springande ännu hurtigare än mig liksom, då kände jag mig lat som inte sprang.. haha så sjukt egentligen så jag håller mig borta från den rundan så jag kan fortsätta känna mig hurtig med enbart promenader (impad över att man kan vara så pass pigg innan solen gått upp att man orkar springa, jag hasar fram den tiden på morgonen) haha ;) 
 
Jobbat eller pluggat hela dagarna och tränat på kvällarna så jag har börjat och avslutat dagarna med fysisk aktivitet/träning så det känns prima att ha fått till så fina rutiner och jag hoppas att jag lyckas hålla dessa rutiner nu ett tag framöver, i alla fall att jag orkar med morgonpromenad på veckodagarna på helgerna kan jag få sova ut ;) Idag så har jag tagit morgonpromenad och gymmet innan lunch, bara för att jag inte ska kunna ha några ursäkter för att inte plugga. Såg dock att det fanns en ledig tvättid idag så bokade den.. (vadå man måste ju tvätta?) varför blir det alltid så här när jag ska skriva tenta? Ne nu ska jag vara fokuserad i några timmar tills jag ska tvätta i alla fall, önska mig lycka till! 
 
Sommarhullet börjar försvinna och det känns bra att få tillbaka den kroppen som jag hade innan sommarens alla frestelser dök upp ;) Måste verkligen bygga upp mina muskler, körde axlar idag och det är en muskelgrupp som verkligen har fått för lite träning, men det ska det bli ändring på nu.