Klackarna på

I lördags var det lagfest så då drog jag på mig både klänning och klackar. Det blev en trevlig kväll och jag trillade in här hemma vid tre tiden. Igår var en trött dag, sov fram till tio sen flyttade jag mig till soffan och fortsatte sova av och tillframför tv:n fram till fyra tiden innan jag tog tag i mig själv och duschade och fixade middag. Länge sedan jag var så trött efter en utgång. 
 
Och som ni ser på bilden har jag väldigt långt och tjockt hår nu och därför tänkte jag passa på att tipsa om en bra hårvårdsserie som gjort underverk med mitt hår och det är nämligen märket Aussie. Jag fick balsam och hårinpackningar när jag fyllde år och då var mitt hår tunnt efter allt håravfall som jag hade under våren. Jag klippte mig i samma veva, men det kan man inte tro att jag gjort för mitt hår har växt hur mycket som helst under sommaren. Det brukar bli väldigt slitet under sommaren men det är i bättre skick än vad det någonsin varit. När jag använder aussie produkterna så finns det i princip inte en enda tova när jag ska borsta ut det och det gör att det inte slits vid borstning på samma sätt som tidigare. Så om ni har problem med håret så rekommenderar jag att prova, det fungerade verkligen för mig och det är drygt så det räcker väldigt länge så även om det kostar en slant att köpa så tror jag inte att det blir så jätte stor skillnad i slutändan.