Bokat och klart

 
I helgen så bokade vi en resa till Göteborg i slutet på månaden för att göra ett besök på fitnessfestivalen och PT-dagarna. Vi som bokade är jag, Amanda och Louise. Det ska bli riktigt kul och inspirerande att få vara flera dagar bland de största aktörerna på den svenska marknaden och få lyssna på inspirerande föreläsningar och heja lite på de som tävlar i Luciapokalen. Ovanför är en video från hur det såg ut förra året. Jag tror att det kommer att bli en riktigt rolig helg och längtar tills vi ska åka, har velat åka i två år, men har alltid kommit på det försent och inte haft tillräckligt med pengar när jag kommit på det, men i år så bestämde jag mig tidigt för att se till att komma iväg och har lagt undan pengar för det här, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge eller? Det får vi se, men jag tror inte att jag blir besviken.