Sömnbrist och benpass

Det har blivit väldigt lite sömn den här veckan, jag som vill ha minst 8 timmar har somnat efter kl tolv varje dag och varit uppe innan kl 06.00 varje dag, vilket inte är en så bra kombo, men sista veckan med plugg innan sommarlov så bara att bita i! 
 
Idag är det en fullspäckad dag, uppstigning kl 05.30 avfärd mot gymmet kl 06.15 kl 09.00 var det dags att plocka av accelerometern och sen redovisning av ett annat arbete efter det. Lunch hemma, skriva klart mitt PM som ska lämnas in idag och en tupplur på det för att orka med eftermiddagens seminarium för att sedan direkt cykla till fotbollsträningen, pust, haha så planerad dag i minsta detalj, lär stupa i säng ikväll skönt att jag fixat en matlåda att äta när jag kommer hem efter träningen! 
 
Idag var det benens tur att få sig en omgång och jag kände mig väldigt trött i kroppen inför träningen, men när vi väl kommit igång så kände jag mig riktigt pigg och stark! 
 
 Vi har börjat köra benpress, jag har inte kunnat det då vissa maskiner direkt gör att jag får ont i mitt knä, men det har inte känts någonting alls så vågade till och med öka belastningen idag :) 
 
Ökar sakta men säkert vikterna i benböj också, känns fortfarande bra i mitt knä så det är skönt önskar att jag kunde öka mer, men vågar inte riskera något vill inte tillbaka till noll ;)