Tillbaka på gymmet

Mitt dygn är lite upp och ner, sov väldigt länge idag vilket resulterar i att jag är väldigt pigg just nu. Igår åkte vi hem till Örebro eftersom Marko jobbade idag, så då kunde jag gå till gymmet under dagen. Riktigt härligt att få svettas ordentligt, jag var lite tidsoptimist och fick springa till bussen både när jag skulle till och hem från gymmet så fick även lite flåsträning även om det inte var tanken. Bussarna brukar aldrig vara i tid, men idag var dem det och då kan man inte vara ute på sekunden, förstår inte det där antingen så står man och väntar i flera minuter eller så får man springa, sällan det blir lagom i tid.. Kändes som att jag verkligen fått en härlig superkompensation utav vila och överflöd av mat, jag kände mig riktigt stark och kunde även öka vikten i några övningar vilket alltid är en härlig känsla, sker mer sällan nu när man tränat ett tag. Det blev rygg och biceps idag, bara för att jag kände för det, när jag kom hem så gjorde jag några chins och pull-ups i min stång hemma för att ta ut det lilla som fanns kvar, skakade i musklerna när jag lämnade gymmet så det blev inte så många, älskar den härliga känslan av att vara helt slut efter ett besök på gymmet, har verkligen saknat den känslan. 
 
När jag kom hem så blev det kycklingspett med teriyakisås på en salladsbädd till middag, så galet gott, älskar teriyakisås! Därefter blev det snabb ompackning och dusch innan vi åkte tillbaka mot Katrineholm eftersom vi ska fira nyår här imorgon. 
En kommentar publicerat i Kost, Träning;
Taggar: gym, hemma träning, kost, rygglyft, ryggträning, sallad, teriyaki, träning, träningsblogg
#1 - - felicia:

ser gott ut :)

Svar: Det var riktigt gott, teriyakispett är en av mina favoriträtter :)
Reach Your Goal