Beställer lite snö

Alla som känner mig vet hur galen jag är i snö, jag vill ha snö helst i mängder så att allt är vitt runt omkring en och det gör inget om det är en lång och kall vinter eftersom jag tycker det är roligare än regn, blask och mörker. Jag ser ljust på snön helt enkelt. Så när jag läste den här rubriken, tändes hoppet hos mig direkt. Men så gick jag in på yr.no för att se hur mycket snö Örebro skulle få och då blev jag lite ledsen 0,3-1,1mm nederbörd i Örebro! Det är ju ingenting, men det ska vara minusgrader så den lilla snön som finns kommer att få vara kvar i alla fall och det är positivt :) Så jag ber till vädergudarna att blåsa ett lite större snömoln över Örebro inom en snar framtid, tack! Jag är helt slut som människa och blev lite ledsen när det visade sig att Marko inte kunde komma och hälsa på mig i helgen men jag ska kila över till huset brevid ikväll och sällskapa så jag behöver inte sitta själv i lägenheten för det :)
Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu, mer snö tack! :)