4 timmars tvättning

En riktig fixar torsdag idag, läst det sista inför seminariumet imorgon, tvättat i fyra timmar och påbörjat storstädning av lägenheten, ska ju åka till Katrineholm imorgon så ska städa upp lägenheten lite extra så jag kommer hem till en ren och fin lägenhet efter helgen, det är alltid mycket trevligare :)

Idag har jag tänkt en hel del på thanksgiving helgen 2010, för igår gick nämligen Lulu bort, Ryans pigga mormor som blev 89 år.

Så här beskrev jag Lulu efter min vistelse i St.Louise: Lulu är 88 år det hade jag inte trott om jag hade mött henne på gatan, en rolig men bestämd dam :) Hon har en egen dator som hon beställer hem bland annat garn till sin vävstol med. Hon beställer sitt garn från sverige (det är bästa kvaliten och finaste färgerna), hon mejlar även och använder google inte alla 88 åringar som kan det.

En härlig dam som nu somnat in. Vila i frid Lulu.