Bästa betyget

 
 Jippi fick betyget för Idrottsmedicin kursen och jag satte ett VG, avlsutar terminen med bästa betyget känns ju inte fel alls. Så jäkla skönt att äntligen få ett VG har slitit hårt, men kan ju också ha med att jag redan läst idrottsmedicin förra året att göra ;)
Idag är det underbart väder, jag startade dagen med 1 ½ h träning med Anna, vi körde lite intervaller och sen var vi förbi aktivitetsparken vid furuliden och körde lite styrka. Sen blev det god lunch och snabb dusch innan jag gav dagens första massage. Nu ska jag sätta mig i solen och njuta lite innan det är dags för nästa massage. Försöker verkligen få gjort så många som möjligt innan jag börjar jobba nästa vecka.
 
#1 - - tessan:

Grattis till betyget! Du skulle gärna få massera mig någon dag också ;) Hihi. Hoppas allt är bra med dig också! :)

Svar: Tack, en massage kan du få, bara att du hör av dig så ska det gå att fixa :)
Erika