Spicy soup!

Vissa dagar har man ju mer energi än andra. Morgonen varvades med tvättning och pluggande ända fram till lunch. Efter min lunch tog jag en promenad i solen till gymmet. Skulle vara en snabb sväng dit då deras kampanj tar slut idag så tecknade ett gymkort året ut, det slutade med 10km cykling (jag som hatar att cykla) 5km löpning på löpbandet och så några minuter på cross-trainern innan jag gjorde mina rehab-övningar och avslutade mitt pass efter 1h och 45 minuter, en snabb sväng blev det ju inte, men sånt som händer..   

Påvägen hem svängde jag förbi Ica och handlade några ingredienser till min kycklingsoppa som jag planerat till middag, väl här hemma blev det lite mer plugg innan jag var för hungrig och lagade tidig middag. Det blev mer spicy soup än kycklingsoppa, näsan började rinna som tusan mitt under middagen och läpparna svullna upp! Men den var god, men nästa gång ska jag ta det lite lugnare med kryddorna!

Nu ska jag plugga lite till och sen tänkte jag gå och träna lite fotboll ikväll. Och om ni inte redan listat ut vad jag gör med mina extra timmar jag får varje dag av att inte behöva pendla så kan jag säga att träning tar mycket av den tiden, men går man tränarprogrammet så gör man ;)
Super sugen på det här nu, åt det igår när jag blev sötsugen funkade bra för att stilla begäret :) Nu skulle jag mer vilja ha det för att släcka törsten som uppstod efter maten.. (ser lite läskigt ut när mina fötter reflekteras i ugnen)