Ännu mer norr

Nu är vi i Tärendö hos min faster, det innebär att vi befinner oss norr om Polcirkeln hur många av er har varit så högt upp i norr? Nu kanske ni undrar var min kärlek är, men vi tyckte att vi behövde något extra än dessa 8 mil vi har mellan oss annars så vi slog på stort och jag åkte ca 100 mil norrut och Marko ca 100 mil söderut till Holland och hans farbrors familj ;) Men till nyår ska vi försöka vara lite närmare varandra :)

Min mobil har kommit igång igen, kom på koden efter lite funderande.. Skönt, det var jobbigt utan någon kontakt på 24h med min hjärtevän bland annat ;) Hoppas att ni har en fin julhelg, jag bara äter, tittar på tv och pratar med släkten ;) Det är fortfarande under -20 så det är inte så mycket ute aktiviteter ;)

Nu sitter jag och Sanna och tittar på änglagård :)