Workshop

Soffläge blev det denna fredagkväll, kom hem från Örebro en hel timme tidigare än vad jag räknat med 17.00 ganska exakt rullade jag in på gården. Rolig dag i skolan, vi hade workshop, så jag startade dagen med att med min grupp leda ett boxningspass, sen inspektera en annan grupp och efter lunch blev det att köra två andra gruppers pass, vilket innebar ruggby och gymnastik/styrkepass. Roligt, men blev trött och helt slut.. Praktiska lektioner är mina favoriter :)

Nu ska jag förflytta mig till sängen har laddat upp med julfilm, så ska passa på att titta på det när Marko inte är med då han inte är lika förtjust i idylliska, solskens historier som man redan sett hundra gånger så som jag är. Jag älskar julfilmer, har redan fixat så att jag har mysteriet på greveholm på datorn i år istället för på gamla vhs band från 90-talet ;) Måste ju göra min årliga tradition och bygga upp julstämning med hjälp av favoriter. Speciellt nu när snön och kyla lyser med sin frånvaro..