Hårda tag

Den här helgen blir tillägnad plugg, måste ta tag i det på riktigt och få klart min slutuppgift eftersom energin verkligen inte finns på veckorna när jag jobbar 7½ timme om dagarna. Jag orkar inte studera i flera timmar på det, jag är helt enkelt inte en tillräckligt driven person för att orka med det. På fredagar jobbar jag bara 4½ timme så igår bar det iväg till Örebro för att byta mina kläder, hon i kassan var rätt snorkig, jag tror det berodde på att ett av linnena var på halva priset nu så då fick jag tillbaka pengar, inte illa så då gick jag och införskaffade mig ett par jeans shorts.

Lite tur att det är dåligt väder idag för då får jag inte ångest över att jag måste sitta inomhus hela dagen.

Förhoppningsvis kommer torsdagen att vara en underbar dag! Förhoppningsvis har jag då avslutat mina två sista kurser och har 5 dagar ledigt från både jobb och skola! Det är nära nu!