Sommaruppehåll

Igår träffade jag Anna, vi tog en tur upp till Ica Maxi där man får stans största mjukglassar och billigaste med tanke på storleken på dem och där dem har bästa strösslet :) Vi åt även middag ihop på Nobel och hade en trevlig pratstund. En toppen eftermiddag och kväll!

Jag kommer inte ha tillgång till internet under min fyra veckors semester, kanske någon gång, men jag "stänger" bloggen över sommaren och tar upp den igen sen när jag kommer hem i augusti. Det ska bli otroligt skönt och härligt att få komma bort, har pluggat och jobbat hela våren och längtar efter avkoppling och dagar med Marko utan att ha måsten hängande över sig!

Idag ska jag träffa Camilla, besöka sjukgymnasten, packa klart väskan och åka och lämna den till Markos föräldrar och sen sova. Imorgon åker vi på begravning i Kinna, min farbror ska begravas. För att jag ska slippa stressa hela vägen hem så ska vi köra upp till jönköping imorgon kväll och sova där och sen plockar Markos föräldrar upp mig på lördag morgon och så börjar resan mot Holland som är första stoppet. Det blev lite pusslande, men det blev ju ganska extra ordinära omständigheter..

En fin dikt/vers om min farbror skriven av min kusin <3

Du trivdes bäst vid havet, där har du nu fått ro.
Sittandes med blicken fäst mot horisonten
och med pipan i din hand.
                                        Emma Brännström

#1 - - Malin:

ååh, synd att vi inte hann träffas innan du åker.

men hoppas du har en superbra resa och njuut som tusan! vi hörs när du kommer hem igen :)