Midsommar

På midsommarafton som också var Tessans 20 födelsedag träffades jag, Tessan och Anna hemma hos Malin där vi grillade god mat, åt och drack, snackade strunt, åt ännu mer och hade en allmänt mysig och trevlig kväll. Vid tolv tiden började vi dra oss hemmåt och jag och Anna tog en promenad hem i ösregnet, tur att vi båda hade
paraply, för första gången på tre/fyra år?!

Malin, födelsedagsbarnet och så jag

Anna, Jag och Tessan inväntar maten :)

Jag slängde ihop en kladdkaka/chokladtårta dagen till ära som vi dekorerade med den snygga kapsylöppnaren

Mina snygga nya skor som jag invigde :)

På midsommardagen var jag hemma hos Marko där det bjöds till grabbfest 16 grabbar och så jag, vi åt grillat, spelade fifa och sen åkte vi ut till kullen tillsammans med Tessan, Malin och Anna. Dansade i trevligt sällskap till kanske den sämsta DJ:n någonsin?! Synd då det var kanon musik förra året, men i trevligt sällskap var jag i alla fall, när det stängde började vi röra oss hemåt för att möta skjutsen, jag, Marko och Ebbe gick 6km innan vi blev upplockade, lite mysigt att gå i skogen och titta på när det ljusnar och lyssna till fåglarna som vaknar upp, fast just då ville vi bara hem och sova..haha ;)