Kräftan

Igår var jag ut till Granhed till Camillas stuga där var även Nicole och Cassandra. Vi flöt runt på badmaddrasser och badringar i flera timmar och njöt av sommaren, sen grillade vi hamburgare innan jag åkte in till stan igen för att jobba min sista kväll, så nu har jag ledigt. Alla timmar i vattnet och solen gjorde att jag brände mig, jag hade helt enkelt alldeles för låg solskyddsfaktor, min framsida är röd som en kräftas, ryggen har skonats något.

Idag har jag fixat med en hel massa saker, tvättat det som ska packas med, inhandlat det sista, fört vidare viktig information till mamma och hämtat ut min sommarklänning som passar perfekt! Nu ska jag laga en knapp på mina jeansshorts och packa lite, sen ska jag träffa min kära vän Anna för en glass i solen :) Superhärligt att vara ledig nu när det blev så fint väder.