O du härliga år nu tar du slut..

2011 har varit ett händelsernas år precis som 2010 snacka om att allt blev så himla mycket bättre och roligare så fort gymnasietiden var över, livet blir så mycket mer händelserikt och det gör ju allt roligare. Det här året har jag...

*Jobbat en del på flera olika jobb och sparat pengar på hög


*
Varit nästan tre veckor i USA och hälsat på släkt och vänner fick se New York och Manhattan för första gången och texas så klart, Niagara Falls och så "mitt" Columbus.

Galveston, Texas, härliga vågor och sommarvärme i april :)

Columbus

Time Square

Manhattan

Niagara Falls en kall och snöig dag!

* Fyllt 20 och firat med mina vänner


* Misst min farbror flera år för tidigt och saknat och varit ledsen <3

* Rest runt i Europa i nästan 5 veckor under sommaren med världens finaste människa, träffat och fått lära känna varmhjärtade människor och försökt kommunicera trotts olika språk, fått bjudas in i en kultur och haft det väldigt bra och vara med om och se en hel del.



* Blivit besviken då mina planer ruinerats, provade på något annat som visade sig vara perfekt för mig

* Studerat på distans hela våren (en utmaning) och studerat och pendlat hela hösten (en utmaning).



* Skrivit på mitt livs första hyreskontrakt till min alldeles egna lägenhet

* Lärt känna ännu mer härliga människor

Och hela året ska avslutas med en förhoppningsvis god middag med några av mina vänner och dunder trevliga festligheter :)




Till 2012 önskar jag att det blir ett minst lika bra år som i år och att alla mina vänner, familj och släkt får vara friska och krya! Ta hand om varandra! Gott nytt år så hörs vi 2012!