Tillbaka till verkligheten

Eftersom jag tog semester fast jag egentligen hade en del plugg har jag en massa plugg just nu att ta igen eftersom det hela tiden kommer nya saker. Så mina dagar sen jag kom hem har tillägnats plugga, jobba, träna, umgås med fina människor och sova. Jag som brukar sova ganska exakt 8 timmar per natt har inte sovit en natt under 10 timmar ännu plus att jag sovit någon timme eller mer på dagarna. Problem att somna vad är det? Jag hoppas att jag snart är tillbaka i form för det gynnar inte mitt studernade att sova långt in på dagarna.

Blev en del shoppat i USA, mycket till mig men även lite till andra, Marko till exempel fick handduken och fickpluntan. Men tänk er att allt detta plus något mer för ganska exakt 3000 kr, man skulle inte ens få hälften av grejerna för den summan här hemma i Sverige.
#1 - - sara:

TACK FÖR KORTET! <3