Nu passar jag in

Eva köpte en Ohio state tröja till mig, hon tyckte att det skulle vara kul för mig att ta med mig hem. Nu kanske jag vågar visa mig kring universitets området när det är match om jag tar på mig den här tröjan alltså. Då passar jag ju in bland alla andra tusentals människor som går runt i sina röda ohio state tröjor.


Har vätskebrits trotts att jag druckit flera liter vatten idag, har nämligen varit törstig hela dagen. På tal om vatten, vet ni hur mycket jag saknar gott kranvatten? Här smakar inte vattnet någe gott om man tar det direkt från kranen så vi har en filtreringskanna som vi fyller med vatten hela tiden, vattnet smakar mycket bättre då, men inte lika gott som hemma, det har en konstig eftersmak. Flaskvattnet är okej, men luktar konstigt. Ska dricka massor av vatten när jag kommer hem :)